KARTA "CZĘSTOCHOWSKI SENIOR"
Zarządzeniem nr 1487/13 z dnia 23 maja 2013 r. Prezydent Miasta Częstochowy przyjął projekt pn. „Częstochowa seniorom”. Założeniem projektu jest udostępnienie częstochowskim seniorom oferty zniżek, rabatów i promocji, celem zachęcenia ich do korzystania z wielu aktywnych form socjalizacji. Projekt jest przeznaczony dla osób w wieku 60+, zamieszkałych na terenie miasta Częstochowy, którzy dzięki posiadaniu karty "Częstochowski Senior", będą mogli skorzystać z promocji przygotowanych przez Partnerów Projektu. W bazie Partnerów znajdują się min.:
-
instytucje kultury
-
obiekty sportowe i rekreacyjne
- obiekty gastronomiczne
-
usługi odnowy biologicznej
- wyspecjalizowane sklepy i usługi
Osoby zainteresowane uczestnictwem w projekcie otrzymują od organizatora ww. Kartę, którą legitymują się w punktach usługowych, które przystąpią do projektu.
Przedsiębiorcy, którzy wyrażą chęć przystąpienia do projektu, w ramach prowadzonej działalności świadczą uczestnikom programu usługi na preferencyjnych warunkach odpłatności.
Miejsce załatwienia sprawy:
Biuro Obsługi Seniora, ul. Śląska 3/5
Biuro Obsługi Interesanta, stanowisko nr 3 (grupa B), ul. Śląska 11/13
tel. (34) 37-07-201
e-mail: ps@czestochowa.um.gov.pl
Wymagane wnioski:
- wniosek o wydanie karty "Częstochowski senior", stanowiący załącznik nr 1 do Regulaminu projektu ''Częstochowa seniorom''
- oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do Regulaminu projektu ''Częstochowa seniorom''
Dokumenty do wglądu:
- dowód osobisty lub inny dokument ze zdjęciem stwierdzający tożsamość i wiek osoby zainteresowanej przystąpieniem do Projektu,
- deklaracja o sposobie odbierania odpadów, tzw. „deklaracja śmieciowa”, a w przypadku jej braku przekazanie informacji o danych administratora lokalu mieszkalnego (dot. miejsca zamieszkania),
- roczna deklaracja rozliczeniowa dotycząca podatków od dochodów osobistych za rok ubiegły (PIT).